Domů / O nás / Novinky / Co bude dále s partnerstvím Thorn Energy Partnership?

Co bude dále s partnerstvím Thorn Energy Partnership?

  • What’s next for the Thorn Energy Partnership?
Jul 07, 2015

Thorn Energy Partnership je akcí mezi společností Thorn a profesionály v oblasti osvětlení, která byla navržena v roce 2012. Je otevřena přihláškám od instalatérů a dodavatelů a cílem je propagace energetické účinnosti, aniž by se ustupovalo na dobrém světelném výkonu za současné celkové úspory CO2 ve výši 25 000 tun.

Všechny žadatele podporuje dvouletý certifikovaný školicí program. Toto školení zajišťuje, aby byli vybaveni rozsáhlými hlubokými znalostmi potřebnými k úspěšné implementaci projektů osvětlení s energetickými úsporami a s rychlou, atraktivní návratností. Úspěchem k dnešnímu datu je přes 500 přihlášených partnerů, z nichž jsme 48 ocenili jako bronzové, 26 jako stříbrné a 23 jako zlaté partnery v 7 zemích. Navíc na základě hlášených projektů můžeme dnes odhadovat celkové snížení uhlíkových emisí prostřednictvím našich partnerů ve výši 13 600 tun, což je těsně pod cílem pro konec roku 2015.

S tím, jak se přibližujeme k polovině roku, někteří novátorští partneři Thorn Energy dokončili jejich dvouleté školení. Týmy v Itálii slavily tuto událost akcí v Rakousku, kde byli první absolventi pozváni na výlet na výstavu Rok světla. Výstava byla představena v dubnu, aby připomenula Rok světla Organizace spojených národů. Prezentace společnosti Thorn začleňuje nové produkty pro městské prostředí Urba a FleXity a nový interiérový plochý panel Omega Pro. Byla také předvedena nová obchodní identita s obrázky obalů. Zlatým hřebem výstavy byl 3D model online aplikace inteligentního města .

„Jsme neobyčejně pyšni na některé z našich prvních partnerů, kteří dokončili školení. Nyní však musíme zavést přístup 'co bude dále'”, vysvětluje manažer obchodních iniciativ Wolfgang Bernecker.

K oslovení této otázky se ve dnech 27. a 28. května setkali zástupci Thorn Energy Partnership za účelem projednání příštích kroků programu a workshopu. Cílem setkání bylo sjednocení myšlení a nabrání síly a obrátek pro to, co stojí před námi.

Wolfgang vysvětluje: „Měli jsme dva velmi úspěšné dny plné myšlenek, které nyní implementujeme.“

Vlatka Duric, manažerka marketingu v terénu v regionu CEE, dodává: „Z několika intenzivních workshopů jsme získali mnoho myšlenek a nyní se těšíme na reakci našich partnerů po jejich implementaci.“

Některé úspěšné příběhy našich partnerů TEP najdete v této brožurce.

← Zpět na přehled